EZ A SZOLGÁLTATÁS ÁTMENETILEG SZÜNETEL!
Iskolai és óvodai papírgyűjtés
PAPÍRHULLADÉK GYŰJTÉS 2022. TAVASZ
2022. február 1.-től újra lehetőség nyílik arra, hogy az iskolákban és óvodákban összegyűjtött papírhulladékokat felvásároljuk.
Kérjük, az alábbi feltételeket szíveskedjenek figyelmesen átolvasni, ugyanis a minőségi feltételek sokat változtak az elmúlt évek során!
ÚJSÁG minőség: színes újságok, fekete-fehér újságok, magazinok, katalógusok, szórólapok
VEGYES minőség: nyomtatóból származó papírok, füzetek, kartonok, rajzlapok, valamint hullámpapír hulladék
Ami NEM gyűjthető: ragasztót tartalmazó papírhulladékok, gerincragasztott könyv, duda, cséve, élvédő, tapéta, plakát, papírtörlő kendő, papír zsebkendő, tojástálca, tetrapak (italos doboz)
A szállítást a mennyiséghez igazodva tömörítős autóval, vagy konténerszállító teherautóval tudjuk biztosítani.
A szállítás feltétele: minimum 2000 kg papírhulladék összegyűjtése.
- Az intézmény szállítja be a papírhulladékot a telephelyünkre: Mennyiségtől függetlenül átvesszük a papírhulladékot az intézmény által, vagy az intézményben tanuló szülők által történő beszállítás esetén. A beszállítást előre egyeztetett időpontban tudjuk fogadni.
- Garantált 5000 kg papírhulladék összegyűjtése esetén 30 m3-es konténert helyezünk ki, melynek szállításáról, cseréjéről cégünk gondoskodik, saját költségen. Amennyiben a konténerben 5000 kg-nál kevesebb hulladék gyűlik össze, úgy arányosan csökken az átvételi ár.
A hulladékok mérlegelése a telephelyünkön lévő hitelesített digitális hídmérlegen történik, melyet a gyűjtés képviselője személyesen ellenőrizhet.
ÁTVÉTELI ÁRAK:
MINŐSÉG |
2-5 tonna között |
30 m3-es konténer kihelyezés, 5 tonna felett |
Újság |
18 Ft/kg |
22 Ft/kg |
Vegyes papír |
10 Ft/kg |
14 Ft/kg |
A felhasználó árváltozásának függvényében a fenti átvételi árak változásának jogát fenntartjuk a szállítás napjára vonatkozóan!
A hulladék ellenértékének kifizetése kizárólag átutalással történik, melyre az alábbi lehetőségek vannak:
- magánszemélynek (SZJA tv. 58§(9) alapján adómentes)
- alapítványnak
- intézménynek (csak abban az esetben, ha az intézmény számlát tud kiállítani!!!)
A jelentkezés online módon történik ide kattintva
Kérjük, válassza ki a fentiek közül a fizetési módot, és ennek megfelelően töltse ki a szállítási megállapodást. A választott fizetési módon történő változtatásra utólagosan nincs lehetőség.
A kitöltés végén a megadott e-mail címre megküldjük a jelentkezés adatait, ezzel biztosítva, hogy az együttműködési igénye rendszerükben rögzítésre került!
Segítség az online jelentkezéshez: Riczel Edina +36 20 325 2687
Szállítással kapcsolatosan (időpont-egyeztetés, fuvarrendelés, érdeklődés) kizárólag a 06/30 638-0420-as telefonszámon érdeklődhetnek.
Egyéb információ kapcsán (segítség a kitöltéshez, kérdés a gyűjtésre vonatkozóan, kifizetéssel kapcsolatos információ) a +36 20 325 2687-es telefonszámon állunk rendelkezésükre!
Sikeres papírgyűjtést kívánunk!
Demény Mihály
ügyvezető